Helpdesk & Meldingen

Helpdesk - Ticketsysteem

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Zo kunnen er binnen uw bedrijf problemen ontstaan binnen uw ICT-omgeving. Bij Danego zitten wij klaar om u te helpen. Of dit nu gaat om het instellen van de mail, het installeren van een nieuwe printer tot het aanmaken van een nieuwe gebruiker binnen de active directory. Dit doen wij allemaal en kunnen we vaak direct en op afstand doen.

Je hebt geen tijd om te bellen? Dan kun je ook een mail sturen naar het supportprogramma van Danego. Deze mail kan ten alle tijden worden gelezen door iedere medewerker binnen Danego. Hierdoor zal jouw vraag zo spoedig mogelijk worden behandeld en word je gebeld en/of gemaild.

Uw internet adres : 34.239.150.167 (US) RIPE info | Whats My Browser

Voor actuele meldingen en storingen kijk hieronder 

Ticket aanvraag

    contact 

    Protonenlaan 28
    5405 NE  Uden

    0413 – 782 782
    contact@danego.nl
     www.danego.nl

    Storingen en Meldingen

    We proberen je op deze pagina op de hoogte te houden van actuele storingen en meldingen. Regelmatig komen er phishingmails voorbij waar wij vragen over krijgen. Of zijn er mogelijk storingen bekend bij internet providers, wij proberen deze dan hier te verzamelen. Zijn er nog vragen of zaken die niet vermeld staan? Bel ons dan gerust even!

    19/8 Phishing mail KVK — KVK waarschuwt voor phishingmail